torsdag 4 februari 2010

Ekar det här?

"Hej", "Hur gör man så att man inte kan kommentera?", "You suck". Det går också bra att skriva. Inte en enda kommentar. Inte för att jag räknade med det, men tydligen så känns det ganska meningslöst att skriva för sig själv. Jag tänkte mer "ah, skönt att får skriv av sig lite." Men efter några texter tröttnar man lite på tystnaden. Okej, det är ingen superspännande mode-blogg eller - jag är blond och låtsas vara dum för att folk ska kommentera-blogg. Cause that I can ;)

4 kommentarer:

  1. Men jag kommenterade! Inte mitt fel att din blogg är dum o inte vill visa det!

    /Mormor L

    SvaraRadera
  2. Min blogg förlåter dig ;)

    Barnbarn S

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag ar en mycket snygg och hemlig beundrare bosatt i London. Jag foljer din blogg och ar valdigt intresserad av blonda svenska kvinnor med stora brost. Jag har ocksa en liten fetisch for metangas. Om du tycker detta later intressant tycker jag du kan ta ett billigt ryanairplan over havet och halsa pa. Sa kan vi "mysa" lite... Den 3:e mars skulle vara ett bra datum, men du kan komma nar du vill. Jag har alltid tid for dig... Grrr...

    SvaraRadera
  4. :D Jag kommenterade två tidigare inlägg innan jag såg detta om att "Ingen kommenterar" :P haha, jag är dig trogen, jag har bara inte haft tillgång till dator när jag är i lumpen! Förlåt mig :P

    (och som du säkert märkt har jag inte kunnat uppdatera min egen blogg heller :P)

    SvaraRadera